Direktlänk till inlägg 26 december 2016

Tankar och tacksamhet ...

Av Annie - 26 december 2016 20:30


  Det allra bästa med julen tycker jag är umgänget, myset och gemenskapen-

  sen kommer nog maten och allt det goda.

  Julklapparna är inte så viktiga för mig men jag måste säga att jag blev så rörd på julafton.
  Fick fler julklappar än jag räknade med-och det gjorde mig rörd.

  Rörd av tanken bakom valet av klappar*


  För er som inte vet så har ju jag mått väldigt dåligt detta året. Jag började detta år 2016,

  med att i januari åka in i utmattning och depression-kombinerat med kronisk smärta i kroppen-

  så detta år har varit tufft-minst sagt.

 

  Jag mår iaf bättre nu :) även om allt det kroniska är kvar.

 

  Men var lite sugen på att visa er vad jag fått i mina klappar.

 

   

   Ursäkta för dålig bild, men den får duga ;)

 

   @ Set från oliv kroppsvård-med duschcreme, lotion och handcreme.

   @ Mascara från Max factor

   @ scrubborste till duschen

   @ 2 block för min kreativitet, 1 för teckningar och 1 litet för målningar.

   @ Hårfön (som tyvärr inte är med på bild ;)

   @ Scrub från döda havet ( det bästa för trötta kroppar och trött hud ;)

   @ Handtvål

   @ Juleljus som luktar såå gott ;)

   @ Choklad från Lagerhaus
   @ Chokladask Alladdin

   @ Smycke, så vackert armband från bluebox ;)

 

   

   Detta vackra armbandet från bluebox fick jag av fina www.deninrekampen.bloggplatsen.se ;)

   Tack min fina vän! Vad skulle jag göra utan dig** Du är verkligen en kär vän*.

 

 
 
Sanna

Sanna

26 december 2016 21:08

Låter som du haft en toppenfin jul gumman och du förtjänar verkligen alla fina klappar du fått <3 Sug i dig utav all uppskattning och kärlek <3

SV: Tack gumman <3

Sköt om dig <3
Kram
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

27 december 2016 08:40

Härliga, praktiska, underbara julklappar du fick.
Å vilket fint armband från din bloggvän..

God Fortsättning // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

27 december 2016 10:08

Så mycket fina saker du fått :)
För mig betydde det jättemycket att vara med familjen på julen, inte ofta jag är hemma annars. Oftast är jag ju antingen på jobbet och ofta är jag i Göteborg! :)

http://nouw.com/nattis

 
elin

elin

27 december 2016 11:48

Sv: Ja men visst var dom fina! Älskar dom. Men åh så roligt , får jag hoppas att jag får se lite fina bilder här på bloggen sen. Åh tack detsamma rara du! :)

http://nouw.com/johnssons

 
Sandra*

Sandra*

27 december 2016 14:35

Så mycket fint du har fått :) och jag håller med dig om att umgänget är det viktigaste, men sen så får man ju även julklappar och ger bort med <3

Och så skönt att du är på bättringsvägen, så hemskt att du mått så dåligt detta år, Hoppas verkligen 2017 blir bättre för dig <3

http://ssandras.se

 
elin

elin

27 december 2016 17:00

Sv: Ja men visst är det!! :) Tack detsamma!

http://nouw.com/johnssons

 
Maria

Maria

27 december 2016 17:15

Fina julklappar du fick :) att att du fick en fin jul.

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
natalia

natalia

27 december 2016 19:42

Vad gör du ikväll? :)

http://nouw.com/nattis

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

28 december 2016 15:38

Låter som du hade en fin jul <3

http://www.saramadeleine.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards