Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Annie - 2 januari 2017 19:30


  Idag har jag ....


  @ Tagit en kortare promenad. Jag gillar verkligen mina promenader och komma ut i friska luften.

     Så härligt :)


  @ Tränat och som alltid massa endorfiner som gör mig : gladare, starkare, mer positiv, mer hoppfull

     och jag får även får bättre självförtroende.

     För att inte tala om den där härliga känslan man får i kroppen efter träning.

     Det är ju nåt av det bästa**** Och idag vart det träning av ben och lite armar.


 

  @ Fikat med sambon. Och idag var det: frukt, chokladpralin (Aladdin ..) och kaffe ;)

     Min karl är ledig denna veckan också, så mysigt-så blir mer tid med honom denna veckan*

     Han är verkligen guld värd* 


     Hur har Din dag varit? :)

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards