Direktlänk till inlägg 4 januari 2017

Guldstjärna på bloggen ..

Av Annie - 4 januari 2017 19:15


   Jag har verkligen hittat en guldstjärna här på bloggen. En vän, en otroligt kär vän-som betyder mycket :)

   Vi pratar ofta och du ger mig så mycket*

   Trots att du går igenom så jobbiga saker själv-så tänker du på mig och är så omtänksam :)

   Jag tror faktiskt att vi kommer vara vänner länge*

   Du betyder så mycket för mig.


   Min vän rekommenderade en podd för mig. En läkarpodd med Dr Mikael och Tilde,

   där dem pratade om en diagnos och sjukdom ( som jag för övrigt är ganska säker på att jag har ..)

   Var verkligen stor igenkänning när jag lyssnade på podden om sjukdomen.


   Ja iaf. Tack min vän för att du finns där för mig! Det betyder allt :)

   Titta gärna in hos min vän på hennes blogg www.deninrekampen.bloggplatsen.se*


    Vad betyder vänner för Dig?


   

 

 
 
deninrekampen

deninrekampen

4 januari 2017 19:42

Oh vännen, klart jag ställer upp! Alltid! Även om jag inte träffat dig, så kände jag ju direkt att det där handlar och förklarar saker om dig! Kram fina du! <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
elin

elin

4 januari 2017 19:51

Sv: Men åh så roligt att du tycker det! Hoppas du haft en fantasktiskt bra onsdag! :)

http://nouw.com/johnssons

 
Madde Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

4 januari 2017 19:52

Vilken intressant POD den ska jag också lyssna på. Sen få fint med såna vänner :)

http://www.saramadeleine.se

 
Emm

Emm

4 januari 2017 20:16

Vänner är minst lika bra som en krämfamilj, kanske ännu bättre. För man väljer dom, eller man väljer vem som vill ingå i ens familj. Det är fint <3

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
elin

elin

4 januari 2017 20:19

Sv: Åh tack så mycket! Men åh det var inte alls roligt att höra , något speciellt som hänt? :(

http://nouw.com/johnssons

 
Ebba

Ebba

4 januari 2017 21:05

Vad fint av henne!<3 Vänner är verkligen guld värda!:*

Sv; Ja, får se om jag vågar prova dem till helgen! ;)

Tack detsamma!<3
Massa kramar! :*

http://nouw.com/ebbolella

 
freja

freja

4 januari 2017 22:09

vad fint skrivet :)

http://frejamarley.nu

 
deninrekampen

deninrekampen

4 januari 2017 22:59

Sv: Tack vännen, det betyder mycket! <3 Gör så gott jag kan :) Tandläkarbesöken är lättare nu än för något år sen, men man vänjer väl sig lite när man fått renovera halva munnen och sen är det riktig tur att lugnande finns när det behövs!

Kram <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

5 januari 2017 00:48

Vänner för mig..??
* Någon som inte sviker mig
* Någon som kan ta att jag är ärlig
* Någon som jag kan både skratta & gråta med
* Någon som kan hjälpa mig när det behövs
* Någon jag kan prata med om ALLT

Vi hade en hel del "vänner" när jag var frisk så vi kunde åka motorcykel, men sedan vart jag sjuk,, då försvann de bara "poff"... så idag i mina / våra ögon var de aldrig några V.Ä.N.N.E.R
Inte nog med att svek mig, de svek ju även Göran, som fortfarande kunde åka hoj.

Jag brukar säga, jag har en del bekanta (som man typ pratar med ute på stan), men väldigt få vänner.

Gött att ni har funnit varandra såå gött, du och deninrekampen. Jag brukar prata med ett par bloggvänner i telefonen då och då.

Hoppas nu till sommaren, att vi kan ta husbilen och åka någonstans, kanske ska åka och hälsa på mina två fina bloggvänner.

Ha det bäst kära du.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

5 januari 2017 08:41

Så härligt med såna vänner på bloggen. och i verkliga livet med.

Jag har verkligen fått veta nu vilka som är mina vänner med allt med mor, och det är så skönt. <3 De har ställt upp till max, bakat kakor och fika till oss <3

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Kattis

Kattis

5 januari 2017 11:32

Goda vänner är verkligen underbart, betyder så mycket att veta att någon finns där när man behöver!☺

sv: Vi har haft det riktigt bra och ska sätta mig och fixa lite bilder och skriva lite inlägg om resan!☺

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Maria

Maria

5 januari 2017 13:36

Skönt att du mår lite bättre idag :) Jag har en del värk efter allt jag gjorde igår, men det är inte så mycket som jag trodde det skulle bli, så det är bra:)
Ja, det ska ju vara snö nu. Vi fick nån dm till igår och förrgår, men har ändå ganska lite snö jämfört med vad det brukar vara.
Det -22 idag, så det blev perfekt att frosta av frysen idag, gick mycket snabbare och smidigare än vad jag trodde :)
Hoppas att du får en bra dag.
Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
blondina

blondina

5 januari 2017 14:20

Jodå, ta bara en dag i taget så blir det nog bra.

http://nouw.com/blondina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards