Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Annie - 5 januari 2017 18:15


    

    Idag är kallt här hos oss. -18 är det nu utanför dörren.

    Men det vart ändå en promenad och det känns jäkligt bra-så här efteråt. Pölsade på mig mycket kläder

    och begav mig ut på en skogspromenad. Men då var det "bara" -14.


    Har också varit tvungen att ringa en del samtal till olika personer, på myndigheter ..

    Hm. Ibland måste man ju nästan vara frisk för att orka vara sjuk eller sjukskriven. Men det är också gjort.

    Är ju sånt jag inte kan påverka så värst mycket själv-jag har gjort det jag kan göra, ringt.

    Men en positiv sak ang sånt här är att jag känner att jag hantera det lite bättre nu.

    Förut hade en sån här sak gjort att jag mått extremt dåligt,

    men nu kan jag ändå ha lite distans till det-på nåt sätt. Visst det är inte kul .. men ...

    Det förstör inte hela min dag. Och då förstår jag ..


    Jag har ändå blivit lite mentalt starkare. Och jag ska bli ännu starkare ..



       

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards