Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Annie - 12 januari 2017 17:30


    

   Den här tjejen tecknade jag igår ;) Hon är inte klar, men påbörjad.

   Varierar mellan tecknande och målande. Och nu har mina målarark tagit slut .. igen ;)

   Beställde faktiskt nya grejer på nätet häromkvällen. Pennor till målande och även block till målandet.

   Och .. dem kom i brevlådan idag .. sån lycka.

 

   Vad händer annars då?

 

   Ja imorgon har jag läkartid, men det vill jag inte riktigt tänka på än. Det ovissa är det jobbigaste-

   för mig. Men men, den som lever får se. Det blir som det blir, helt enkelt ..

 

   Annars har denna dag, spenderats med träning. veckans 2:a pass. Underbara känslor & endorfoner :)

   Dagens pass var träning av mage och armar. Kom ihåg, varierad träning!

   Så viktigt att låta muskelgrupper vila emellanmåt och köra olika delar av kroppen ;)

   Variation, vila och återhämtning är lika viktigt som träning.

 

   Och denna "någon" kan både vara nån annan eller dig själv.

   Tappa inte tron på dig själv-du klarar mer än du tror. Jag lovar ....

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards