Alla inlägg den 23 januari 2017

Av Annie - 23 januari 2017 14:45


  Ja idag var det möte på schemat. Möte på Af med Af handläggare och Fk handläggare.

  Hade även sambon med mig. Kan vara bra att han nån med sig på såna möten*


  Vart iaf en hel del prat och mycket information.

  Mycket i skallen nu-men det är ju inte så konstigt egentligen.

  Vi pratde om arbetsträning och annat. Af handläggaren frågade om jag hade nåt eget förslag gällande

  ställe att arbtesträna på och det har jag, så nämde det. Hon tycket det lät bra, så ska ringa dit imorgon.

  Håll tummarna då, please :)


  Känns både läskigt och spännande-på samma gång.

  Kände mig ganska tankspridd på mötet, men det har lugnat sig lite nu efteråt, mer ro i mig nu :)


  Har även tagit en kopp kaffe och ska snart ta en promenad :)


  Vad har Du gjort idag?


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards