Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Annie - 26 januari 2017 18:15


   Min fm började inte på bästa sätt .. var ute på min fm promenad och helt plötsligt, satt jag på isen

   (ja det är ju total isgata här och snorhalt ..) Och på en gång smärta i knäna.

   Tack och lov är ju reflexerna hyfsat snabba, gör allt för att skydda huvudet och ta emot sig med armarna.

   Ja jag staplade hem sen, vart ingen runda för mig. Lika bra det, tror jag.


   Förut hade nog en sån här sak kunnat dra ned mig, men inte nu.


   Det vart ändå träning och det kändes otroligt BRA efterråt. Lätt styrketräning i 30 min.

   Träning av mage och armar idag. Tur att det inte var dags att träna ben idag haha :)


   Och vet ni vad?  Jag tror faktiskt att jag börjar bli lite starkare i armarna och det känns grymt

   med tanke på min bakgrund med flera diskbråck i nacken & kronisk smärta.


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards