Direktlänk till inlägg 2 februari 2017

Några favoriter från mitt hem ...

Av Annie - 2 februari 2017 19:15


   Tänkte att jag skulle visa er  .. lite favoriter jag har från mitt hem.

   Mitt hem är verkligen min borg. Trivs så bra i mitt hem, älskar mitt hem!


  1. Mina nya rosa tulpaner. Finns det nåt härligare och mer vårlikt än en blombukett i fönstret.

      Det älskar jag, ger mig nästan vårkänslor ... ;)


    
   2. Min nya rosa kaffemugg/termos :) Ah visst rosa den med ;)


    

  3. Min skaparhörna, här ritar, tecknar och målar jag.

     Det ger så mycket att se en teckning växa fram. Och att känna förbättring och framgångar inom

     det kreativa. Får såå mycket inspiration :)


   

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

2 februari 2017 20:53

Tack för att Du delar med Dig bilder från Ditt hem.

Jag är som Du :) jag gillar oxå rosa.

Tulpaner så fint och jo men visst de bär bud om våren.

Jag hoppas Du haft en fin torsdag.

En fråga, bor Du utanför själva stan, typ mot Uppsala eller?

Sommaren 2015 var vi på camping i Din stad, härligt, efter en sommar med bara regn så plötsligt kunde Elin bada å det var sol å varmt.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
natalia

natalia

2 februari 2017 21:35

Så härligt inlägg :) Åh älskar att ha tulipaner hemma, särskilt nu när man längtar så extremt till lite varmare dagar ;)

http://nouw.com/nattis

 
Maria

Maria

2 februari 2017 23:00

Jättefina tulpaner!

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Annelie

Annelie

3 februari 2017 09:22

Åååå.. är avis på två av dina saker.
Först att du kan ha tulpaner hemma, kan inte vi då en av våra kisseherrar äter dessa... *Grrr..*
Å sen din skaparhörna,,, vill också kunna ha det uppställt för jämnan.

Visst, det skulle jag kunna ha,, om vi slänger ut tv-bänken vi har ståendes i datarummet.
Men,,, jag har svårt för det också.. *Att jag ska vara SÅÅÅÅ jobbig mot mig själv*

Ha nu en helt underbar helg.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

3 februari 2017 09:53

Så fina tulpaner. Det piggar upp och ger lite vårkänsla! :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Maria

Maria

3 februari 2017 11:41

Tack :) Hoppas att du också får en okej fredag.

kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

3 februari 2017 12:51

Muggen och tulpanerna så fina :D

http://www.saramadeleine.se

 
Kattis

Kattis

3 februari 2017 14:28

Tulpaner är verkligen vår, så härliga!:D

sv: Aha så vanligt det är med skador och förslitningar på rygg och nacke hos folk som jobbar inom vården. Gjorde själv illa ryggen när jag jobbade som vårdbiträde tidigare men inte alls så illa som dina diskbråck.

Va? Nä det hade jag aldrig gissat på faktiskt...hade nog snarare gissat på 28 år!:)

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

3 februari 2017 16:32

Rosa rosa rosa - jag njuter *ler* den finaste färgen av dom alla

Visst börjar man få lite vårkänslor på olik sätt - ganska tidigt, antar vi kommer få oss en minnesbeta = mer snö *ler*

Sv: Tackar - ja det är jag som gjort dotterns naglar. Kul att du tyckte dom var fina.

Då är vi bra på att peppa varandra - ingen dum egenskap vi har där inte *ler*

Trasslar in mina fötter *ler* - jag såg en film, Harvest Moon o där dansar dom line dance o just i den scenen så ser det så jätte skoj ut. Jag har tyckt att sett roligt ut förrut o kanske sådär lite lagom svår dans för mig... man gör allt ensam o kan alltså inte trampa någon på tårna, även om man gör det i grupp. Så den scenen fick mig sugen att prova - så jag har hittat just den dansen o några andra lätt att lära mig på youtube - ja tanken var att jag skulle lära mig. Men än har jag svårt ens med den första *skrattar* trasslar in mig ganska ofta o lovar dig det är enkla o få steg.... men jag rör på mig, jag blir glad, o jag skrattar nästan hela tiden åt mig själv...
Att vara glad o att röra på mig är det som är huvudsaken så jag fortsätter.
Just nu när jag varit sjuk o är påväg tillbaka är det väldigt lagom sätt att börja röra på mig också.

Kramar o ha en underbar fredagskväll

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

3 februari 2017 18:10

Dom här WW ljusen inte bara doftar gott jag älskar hur dom sprakar som en tänd brasa.
Och för dom som inte vill ha doft bara knastret så finns doftfria

kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

3 februari 2017 19:35

Ja verkligen fint minne och det känns så skönt pengarna går till något bra istället för på en massa blommor som vissnar efter en vecka

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
deninrekampen

deninrekampen

3 februari 2017 20:01

Sv: Ja det var verkligen skönt! Längtar redan tills nästa gång jag ska dit! ;)

Mycket vackra tulpaner <3 Kram! <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
Kaffehörnan

Kaffehörnan

5 februari 2017 12:35

Så underbara blommor, fint med en skaparhörna där man kan vara kreativ

http://www.kaffehornan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards