Direktlänk till inlägg 8 februari 2017

Skogsälva ..

Av Annie - 8 februari 2017 20:15


  När jag tar mina promenader-så är jag inte bara ute och promenerar Jag går i skogen, inandas frisk luft.

  Och då mår jag bra. Jag mår bättre i skogen och med naturen nära mig, känna suset i träden och fråglarna

  som flyger i en klunga över mig. Då trivs jag verkligen. Har verkligen kommit på det.

 

  Jag har även dem bästa grannarna och nästan varje dag så träffar jag nån/några grannar på min promenad.

  För att inte tala om alla djur jag träffar. Idag fick jag hälsa på 4 hundar på min promenad. Här trivs jag bäst.

 

  Jag känner mig faktiskt ganska lyckligt lottad ändå. Trots allt ...

 

   

 
 
natalia

natalia

8 februari 2017 20:36

Roligt att du är med i tävlingen, hör av mig när den avslutats :)

Lycka till!

Kramis <3​

http://nouw.com/nattis

 
Sofia

Sofia

8 februari 2017 20:58

Önskar jag hade någon att gå med, inte ens musik hjälper längre. Tror min kropp väntar på solen, ja inbillar mig det i alla fall :)

NUUUUU har jag bloggat, två inlägg till o med :P Samma med mig, lappar överallt för att komma ihåg! Saknar dig<3 Hur är det med dig? Ska läsa igenom din blogg nån dag jag inte jobbar :D

KKKRAMMMIISSARR

http://smultronhus.se

 
Annelie

Annelie

9 februari 2017 09:01

Vad härligt det låter när du skriver så om dina promenader,,, gött att du känner du hamnat på rätt plats.

Må väl tjejen.. // Varma Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

9 februari 2017 10:19

Så skönt att vara ute o gå :)

http://nouw.com/nattis

 
natalia

natalia

9 februari 2017 12:03

Vad hittar du på idag? :)

http://nouw.com/nattis

 
åsa i åsele

åsa i åsele

9 februari 2017 15:20

Jag tror på skogens läkande kraft, att sol å blå himmel läker och förbättrar måendet både fysiskt & psykiskt.

Att vara ute å röra på sig startar ju en må bra process i kroppen.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Kattis

Kattis

9 februari 2017 15:47

Så härligt med promenader och vad skönt att du kommit på att du mår så bra av det. Jag älskar verkligen att promenera men hade önskat mig lite nya platser att promenera på ibland!:P

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Saraemma

Saraemma

9 februari 2017 17:07

Sv: ja jag förstår att det är blandade känslor inför att arbetsträna. Jag var också orolig innan hur det skulle funka. Jag fick ondare i början och höll på att deppa ihop totalt, man får ge det tid och börja försiktigt. Vilken typ av arbete ska du prova?

Visst är det härligt i skogen! Det tycker jag med :)
Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

9 februari 2017 18:10

Skogen är härlig. Många vill ju gå med musik i öronen när de är ute och promenerar. Men jag vill höra naturen, vinden, fåglarna och andra ljud. Jag tycker att det är mycket mer avslappnande än musik. Roligt också att du träffar lite folk du kan heja på. Jag möter också folk, men aldrig nån jag känner tyvärr.

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards