Direktlänk till inlägg 10 februari 2017

Må bättre ..

Av Annie - 10 februari 2017 19:30

    

     Min fredags fm .. började med promenad. Och idag var jag sugen på att gå längre och så vart det.

     Vart faktiskt 6 km och det känns riktigt bra. Och efteråt massa Må-bra-känslor i kroppen :)

 

     Idag är jag ganska glad faktiskt och på bra humör men så är det ju fredag också, Bästa dagen ;)

     Med helgen framför sig ;)

     Idag ska jag nog faktiskt ägna mig en del åt mitt kreativa intresse och teckna.

     Känner verkligen att jag har utvecklat mig när jag jämför äldre teckningar med nyare ;)

 

     Annars då?

     Ja det mesta är fixat inför min arbetsträning nu skönt. Det är en hel del praktiskt att fixa innan-

     men det är gjort nu. Jag börjar arbetsträna den 21:a, om 1,5 vecka ;)

 

     Vad ska Du göra i helgen?

     

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

10 februari 2017 20:37

Nyfiken som jag är undrar ju jag med vad ska Du arbetsträna,
något kreativt och pyssligt... eller?

Idag blev det icke någon promenad,
jag har alltför ont.

Vad som händer i morgon beror ju på mitt mående,
men en utflykt till en Is-kyrka har vi prata om.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Sofia

Sofia

10 februari 2017 21:49

Tror du kommer fixa det galant om det är ett jobb som passar dig :) och funkar det inte så har du testat <3

Jo då, jag hinner inte tänka så mycket just nu, jobbar mer än heltid. Men måste komma ikapp med sparande och allt som fallit när jag varit hemma. Tufft när man är ensam :( Försöker att inte tänka så mkt nu, får köra på tills det inte går. Sover dåligt ännu men somnar in i alla fall tack vare tablett. Annars sover jag inte en minut ens, drömmer massa mardrömmar och knasiga drömmar som aldrig skulle kunna vara sanna... Men men, nytt år, vi får ta nya tag och peppa varandra <3

Massa kramisar

När ska du börja arbetsträna? <3

http://smultronhus.se

 
Maria

Maria

10 februari 2017 22:07

Skönt att det mesta är klart inför arbetsträningen och att du har ett datum att se fram emot. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.

I helgen ska jag ev bjuda mamma på middag och så ska jag förbereda lite saker till tårtan jag ska göra på måndag.

Hoppas du får en bra helg.

kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Moa

Moa

11 februari 2017 10:02

Hoppas allt går bra :)

http://moakandelin.devote.se

 
natalia

natalia

11 februari 2017 12:59

Det låter bra, vi ska bara ta det lugnt idag :)
Eller vi ska iväg på bio senare ikväll med en kompis, vi ska se den nya filmen, split :D
Men nu blir det nog en promenad!

http://nouw.com/nattis

 
Days by Johanna

Days by Johanna

11 februari 2017 14:04

Spännande med arbetsträning och härligt du kunde gå lite längre.

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Kattis

Kattis

11 februari 2017 14:48

Så härligt när alla må bra känslorna triggas igång av att vara utomhus och röra på sig!😀

Denna helg är snudd på oplanerad hos oss så vet inte riktigt än vad den bjuder på!😛

Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

 
Natalia

Natalia

11 februari 2017 19:24

Självklart är det okej :*

http://nouw.com/nattis

 
Annelie

Annelie

12 februari 2017 09:43

Hihi,, nästan så du kunde åka skridskor på vägen istället.
Förstår det är balsam för själen, att gå där.

Åååå,, vad spännande med arbetsträningen..
Vart det där, där du hade fixat egen plats..??

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

12 februari 2017 14:31

Åh så härligt med promenad :D

http://www.saramadeleine.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards