Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Annie - 20 februari 2017 18:30


   Jag befinner ju mig i en förändringsprocess .. och vad är inte bättre då än att öka på

   med massa positiva känslor, mer självförtroende och massa pepp.

   Började min måndag och min vecka med träning. Vart både kondition i form av promenad 5 km

   och styrka i 25 min.

   Känns såklart otroligt bra-så här efteråt. Träning är power ..


     

   Förutom träning .. så blev det även lite fix hemma idag. Och även lite kreativitet.

   Jag målar så gott som varje dag. Ska visa er lite målningar någon dag. Har förändrat mig lite i det kreativa

   tycker jag :) Genom att förändra och våga prova nytt-så utvecklar man sig ju.

   Det kommer någon annan dag iaf, förhoppningsvis senare i veckan ;)


   Hur mår Du idag? :)


   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards