Alla inlägg den 22 februari 2017

Av Annie - 22 februari 2017 18:15


    Så då är jag pumpad med endorfiner och adrenalin igen ..

    Onsdagsträningen. Lyckan. Alla bra känslor. Vikterna och en glad tjej, nämligen jag ;)

    Träningen är verkligen rehab som jag gör för mig själv, så mycket boostar styrketräningen.

    Min favvo träning nummer 1.


   -Jag sover numera bättre

   -Blir gladare och lyckligare

   -Har mindre ångest

  -Får bättre självförtroende och självkänsla

 

   Allt det och mycket mer gör träningen. Träna inte för att du känner att "du måste".

   Jag tränar för att jag tycker det är kul och för att jag mår så mycket bättre av det :)

 

 

 

  

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards