Alla inlägg den 2 april 2017

Av Annie - 2 april 2017 19:30



  -Jag har arbetstränat .. mina timmar på Katthemmet. Och jag trivs så bra där.

     Egentligen så tror jag att arbetsträningen där löper ut i maj, men ska nog fråga min handläggare på AF

     om jag får va kvar där lite längre.


    -Har tränat 3 pass  .. Och det är jag riktigt nöjd med :)


  - Har kollat netflix .. och mina serier. Igår, lördagskväll var det "Breaking bad" och gottis med karln.


    


   -Har varit .. kreativ och målat en hel, även fått en del tips av läsare gällane min framtidsdröm ;)

    Det tackar jag för :)

    Mycket av det jag gillar med bloggandet är just feedbacken och alla fina bloggare man möter*


   -Tagit 6 promenader .. och det känns enormt bra. Ibland är dem korta och ibland längre.

    Idag, söndag-vart det rekord faktiskt. Promenad/pw i 6 km. Ja jag mår ju verkligen så bra av det.


   -Det som var mindre kul .. denna vecka var att ett blodkärl brast i mitt vänstra öga,

    så halva ögat var bokstavligen rött istället för vitt. Dock inte första gången det händer mig-

    så jag vet att det försvinner efter nån vecka. Kände mig lagom fin när jag skulle åka till arbetsträningen ;)

   

   -Har även fotat .. en del. Speciellt på djur och natur. Då det ligger nära mig ;)

    Tog denna bild idag på min pw/promenad ..


   


  -Har också klickat hem .. lite saker från www.skapamer.se  Ja lite material till målandet. Min passion :)

   Vart också en tröja från www.ginatricot.se , som borde komma i början på veckan ;)


   Nästa vecka .. ser jag fram emot arbetsträning, mysa med kissar och ev en weekend i fjällen.


   Har Du nåt som du ser fram emot? :)


Av Annie - 2 april 2017 09:30


  Häromdagen var jag på lager 157 .. var rea och hoppades kunna fynda lite.

  Vart inte så många fynd, men vart dock en ny träningstopp för 20 kr och 2 bodybutter för 60 kr.

  Jag provade faktiskt aldrig toppen , speciellt på grund av det låga priset.

 

  Ska snart ut på min pw .. och tog då på mig den nya. Och den satt som korvskinn.. visst ;)

  Lite för tajt egentligen-men det får funka, den var ju billig iaf ;)

  Märker själv att kläderna sitter lite tajtare nu och jag har gått upp lite mer i vikt.

  Men det gör mig inte besviken, tvärtom! Det gör mig glad ;)


  Ursäkta för .. lite halvdålig bild, behöver verkligen ny mobil snart ;)

  Nu ska jag ut på min runda. Ja jag ska själklart klä på mig mer, men vi har iaf plus 9 grader, skönt.


  Hur börjar du din söndag? :)


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards