Direktlänk till inlägg 4 april 2017

Vid den här tidpunkten förra året ...

Av Annie - 4 april 2017 19:45


        Vid den här tidpunkten förra året .. mådde jag fruktansvärt dåligt, hade stark ångest, sov inte,
      panikattacker, gråtattacker och hade Väldigt jobba tankar och känslor. Kände mig helt oduglig.

        Utmattningen och depressionen var ett faktum.

 

        Jag pluggade då .. heltid på högskolan, trots att jag var sjuk och hade kronisk smärta.

        Och man vill ju helst inte erkänna-att det inte funkar. Man vill ju vara syster duktig & super woman

        i ett ungefär. Det bara "ska" funka liksom-oavsett sitt eget mående. Vilket då var i botten av botten.


        Nu var det ett bra tag sen ... som jag mådde så dåligt. Har inte känt sådan ångest på ett tag.

        Inga panikattacker alls. Och jag mår verkligen bättre! Är verkligen, en gladare tjej igen.


        Kan verkligen känna .. att jag gjort stora framsteg på 1 år. Har gått från sjukskriven-
      lätt arbetsträning. Tränar igen. Gör saker igen, som jag innan slutade att göra pga utmattningen.

        Men den största skillnaden är i sinnet, jag mår så mycket bättre. Livet kan vara bra-trots kronisk smärta.  

 

               

 
 
icaibloggen

icaibloggen

4 april 2017 20:29

Stora framsteg vännen!! Du är så stark och en sann förebild!! <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
åsa i åsele

åsa i åsele

4 april 2017 21:00

Blir så himla glad för Din skull. kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
natalia

natalia

4 april 2017 21:45

Intressant att läsa :D

http://nouw.com/nattis

 
Annelie

Annelie

4 april 2017 22:00

Vilken härlig läsning vännen...
Jag tycker bara på denna stund vi har följt varandra att det märks en skillnad på dig... :o))

Ha det bäst och sköt om dig.. // Kramar Annelie <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

5 april 2017 06:51

SV: *Ler* jag vet att utmaningen är frivillig - men det är skoj saker - läsa listor osv för att lära känna andra som man inte har förmånen att träffa IRL.
Men jag antar den utmaningen - men det kommer bli en lite annorlunda variant - jag kan ju inte göra saker bara sådär rakt upp o ner som alla andra *ler*.... så jag har mina egna ord för att beskriva mig - sen har jag frågat min syster, mina barn, nära vänner o ex *Ler*.... så får vi se vad som kommer fram som sammanfattning av ord som beskriver mig, min personlighet *ler*

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
LIL BABUSTYLE

LIL BABUSTYLE

5 april 2017 11:11

Så som du beskriver dit liv för ett år sen, så känner jag idag och gjort i ett år. Det blir bara värre... Så glad för din skull att du mår bättre idag. Det förtjänar du ❤

svar: Tack för att du tog dig tid att läsa inlägget och lämna en kommentar om vad du tycker. Och tack för de fina orden och ditt stöd. Det betyder mycket! ❤ (skickas till alla som kommenterade inlägget, men jag MENAR VARTENDA ORD AV DET)

http://nouw.com/lilbabustyle

 
Days by Johanna

Days by Johanna

5 april 2017 13:35

Skönt när man se tillbaka på hur det varit och se det skett en förbättring i sitt mående.

Eller vill man inte ha kontakten med andra bloggare. kan man väl ha en låst blogg eller skriva med papper och penna om man vill skriva av sig för egen del som man gjorde före bloggens tiden

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
natalia

natalia

5 april 2017 17:17

Hur är det med dig idag <3 ?

http://nouw.com/nattis

 
Anna

Anna

5 april 2017 18:30

Så snabbt det har gått. Kommer ihåg hur glad du var över att börja läsa om det du brinner för. Men så gick det inte vägen:-( Du har kommit otroligt långt detta året. En riktig kämpe är då.

Kram

http://sneckan81.bloggplatsen.se

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

8 april 2017 16:00

När du tänker tillbaka på ditt mående förra året, känns det längesen men ändå så nära då? Det gör det för mig :/

http://www.saramadeleine.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards