Direktlänk till inlägg 10 april 2017

Weekend i fjällen ...

Av Annie - 10 april 2017 17:30


  Vi kom hem för en timme sedan .. ungefär. Så denna kväll blir det upppackning, tvätt

   och ta det lugnt. Imorgon tisdag är det dags för arbetsträning igen :)


  Tyvärr .. så vaknade jag första dagen på våran weekend i fjällen med förkylning.

  Så det som jag hade tänkt göra i fjällen-träna, ev besöka badhuset mm-har jag inte gjort.

  Nä det blev tyvärr en lugn weekend inne i stugan mest-med att måla, vila, spela spel. Och äta gott ;)


  Vi var i Storhogna .. som tillhör vemdalen :)

  Stugan vi bodde i var riktigt fin och mysig, kommer lite bilder nedan från våran helg ;)


  Nu är jag nyfiken på att höra hur Din helg varit?

  Har du gjort nåt speciellt eller mest varit hemma?


   

     

   

   

   *Denna kisse gjorde jag under helgen i fjällen*

 

 
 
Saraemma

Saraemma

10 april 2017 17:33

Å va härligt att vara i fjällen! Så länge sen jag var iväg. Åkte nästan varje år med familjen när jag var liten. Men nu skulle jag nog varken våga eller klara av att åka skidor pga värken :( Men det är något jag verkligen saknar. Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
LIL BABUSTYLE

LIL BABUSTYLE

10 april 2017 17:57

Typiskt att du blev förkyld... men skönt att ta det lugnt och vila upp sig ändå! jag har bara vilat i helgen.

http://nouw.com/lilbabustyle

 
Maria

Maria

10 april 2017 19:22

Trist att du blev förkyld, men bra att du haft en lugn och skön helg. Storhogna är ju jätte mysigt. Har varit på fjällhotellet där en gång.
Jag har varit iväg och fikat med min stödperson på söndagen, åt smörgåstårta som är bland det godast som finns tycker jag :) Lördagen var jag bara hemma.

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Amanda CL

Amanda CL

10 april 2017 20:20

åh Ticket to ride är ju sååå kul!!!
tråkigt med förkylning :/

sv: det går upp och ner väldigt mycket, men det går, vissa stunder mår jag bra, andra stunder är förjävliga, men det går

Ja, bibliotek, kulturhus o så :)

kramar

http://amandacarlberg.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

10 april 2017 21:03

Trist med förkylningen, men låter som du haft en bra vistelse i fjällen ändå! :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Kaffehörnan

Kaffehörnan

10 april 2017 22:00

Oj fy va tråkigt du blev dålig

http://www.kaffehornan.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

10 april 2017 22:04

Gillar verkligen Din kisse :)

Trist att Du blev sjuk å inte kunde göra det Du planerat.

Min helg har mest bestått i sämre mående.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

10 april 2017 22:23

Trist med förkylning :(. Men trevligt med fjällen i alla fall :). Älskar att spela TTR :D

http://www.saramadeleine.se

 
Annelie

Annelie

11 april 2017 07:27

Riktigt otur du vart dålig när ni åkte iväg på er weekend i fjällen.
Men, ni verkar ju ändå ha haft en riktigt mysig helg ändå.

Min helg... lördag var vi in till ett riktigt stort köpcentrum i Malmö, söndag var en hemmamysig-dag.

Åååå,, vilken fin katt du tecknat. (Y)

Ha nu en riktigt, riktigt fin tisdag.. // Kramar om

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

11 april 2017 15:18

svar Jag tror att stafett-läkaren såg samband mellan min allergiska reaktion och mina "normala" symtom/sjukdom, så ja kanske de nu funderar på SLE... känns väl "så där" det är ju inte direkt nån jippi diagnos ;-)

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Saraemma

Saraemma

11 april 2017 16:14

Sv: det har gått hyfsat hittills att jobba 75%, men förr veckan var jag ledig på onsdagen och det var väldigt lugnt på jobbet. Och denna vecka jobbar jag bara två dagar, så egentligen vet jag inte än...

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards