Direktlänk till inlägg 12 april 2017

Tänka smart vid träning & annat ...

Av Annie - 12 april 2017 20:30


  Vart ett senare ... blogginlägg idag.

   Denna onsdag har bara rullat på. Har tagit promenad och tränat ( yeaaaa ) på fm.

   Och idag var det riktigt härligt med ett benpass!

   Var 1 vecka sen jag tränade nu-då jag hade uppehåll då jag var förkyld. Man lär tänka smart vid träning ;)

   Det tjänar man så mycket på-i längden ..


       
   Sen vart det lunch .. och kaffe och lite slappa i soffan.

   

   Efter det styrde jag bilen mot arbetsträningen, jobbade em idag och började 15.00

   Och idag jobbade jag med en fin arbetskamrat. Detta med arbetskamrater och den sociala biten har jag

   verkligen saknat .. Det har jag kommit på nu.

   Gillar att åka dit och har positiv energi när jag kommer hem från arbetsträningen :)


   Och då det är onsdag .. Så är det "Greys" på tvn. Vad länge jag följt den serien egentligen ;)

   Kollar du på den?


      

 
 
Days by Johanna

Days by Johanna

12 april 2017 20:35

Bra och vara klok när man är förkyld! :)

Ja följer med greys, gjort sedan det börja. Undrar hur länge till den kommer att gå? :)

Vad kul du gillade min lilla video, hihi. Det gav lite mer smak, så det kanske kommer fler klipp framöver :) <3

kram

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

12 april 2017 22:18

Jag har aldrig sett ett enda avsnitt av Greys, tro om jag är ensam om det ;-)

Så skoj Du trivs bra på Din arbetsträning och att Du känner det bli en positiv effekt.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Annelie

Annelie

13 april 2017 03:46

Härligt att du har kommit igång med din stora passion här i livet...

Vad mysigt det låter med arbetskamrater, komma ut lite. Nu gör ju det ändå, med tanke på din träning.
Men, jag menar,,, som du skriver den sociala biten i ens liv.
När du börjar 15.00, vad länge jobbar du då..??
Vad länge har de öppet, är det dygnet runt eller..??

Nää, jag har köpt en himla massasäsonger av "Greys",, det 5-6 första, har tänkt mig att köpa alla.
Men, har inte ens börjat titta på den serien ännu.. *L*

Ha nu en riktigt mysig skärtorsdag.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Kattis

Kattis

13 april 2017 06:18

Alltid bra att tänka till med träningen när förkylning eller så dyker upp, helt rätt!☺ skönt när man får sätta igång igen!

Önskar dig en fin skärtorsdag! Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
ina

ina

13 april 2017 10:16

Heja dig! Som sagt det är bra att vara smart, tar man ut sig för mycket får man ju ta flera steg bakåt i stället för framåt. Kram

http://fyrtiotaggare.com

 
it_is/Anette

it_is/Anette

13 april 2017 10:48

Jag tittade på serien förrut, nu är det mest någon sporadisk del jag ser, alltså om den är på kanalen som visas...

sv: Ja visst var det *ler*

Men tänk om jag vetat det tidigare .. jag som var där varannan vecka *ler*.

Hoppas att du mått bra sista veckan o du får en fin påsk...

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

13 april 2017 20:55

jag var tvungen och och kolla nä greys började, 2005...så det har blivit några år :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Maria

Maria

13 april 2017 21:24

Så klart jag följer Grey´s, det är en grymt bra serie som jag följt från börjat :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Saraemma

Saraemma

13 april 2017 22:14

Å jag älskar Greys! Har nog inte missat ett enda avsnitt. Bästa serien :)

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards