Alla inlägg den 14 april 2017

Av Annie - 14 april 2017 09:30


    

     God morgon bloggare och läsare ...


       Denna morgon vaknade jag väl inte med toppen humör-men dagen blir den man gör den till.

      Så jag ska ändå göra det bästa av den. Jag sitter nu med sista halvan av kaffekoppen kvar,

      när den är uppdrycken så blir det promenad/pw & efter det är det träning för mig.

 

      Ikväll är vi bjudna på .. påskmiddag hos mina svärföräldrar. Trevligt :) och mysigt.

      Och då vi bor grannar med dem, så har vi nära hem sen ;)

      Och nu kanske några av er undrar, hur funkar det? Kan ju vara lite speciellt att bo nära svärföräldrarna ..

      Och då kan jag säga, att det går bra :)



     Bjuder också på några frågor & svar, en blogglista .. dem brukar vara omtyckta ;)

   

      1. Är du vänster-eller högerhänt? Vänster ..

      2. Var bor du?  I hus haha .

      3. Vad har du för mobil? En Lg smatphone, behöver dock en ny snart ;)

      4. Tränar du? Jaaa ..


      5 Har du tatueringar? Nej ...

      6. Tobak? Usch, nejtack!

      7. Var föddes du?  På BB i Sthlm ..

      8. Framtida jobb? Få se. Har lite drömmar ...


      9. Vilket stjärntecken är du?  Jag är oxe, fyller i slutet på April ..

     10. Storstan eller landet?  Landet! Kommer från Sthlm, så storstan är avverkad ;)

     11 Vad är det första du gör på morgonen? Sätter på kaffet ..

     12. Vad är det sista du gör på kvällen? Surfar på mobilen, kollar bla instagram ;)  



     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards