Alla inlägg den 26 april 2017

Av Annie - 26 april 2017 18:15


  Jag har haft en helt .. magisk onsdag. Glädje, lycka, endorfiner och vänskap.

 

  Visst kroppen strekade ju en hel del och var Väldigt stel imorse .. men då är det lika bra att kliva upp.

  Sen var det frukost, pw, styrketräning och lunch. Och träningspasset kändes enormt bra!


  Jag känner verkligen själv att jag blivit starkare och Orkar mer nu.

  Det som förut var lite tungt viktmässigt är inte längre tungt. Styrkträning är min favvo träningsform

  nummer 1. Den ger mig allra, allra mest power och endorfiner! Den boostar mig nåt enormt.

 

   
  Under mina träningspass känner jag .. att ingenting är omöjligt. Jag har tagit mig igenom alla hinder.

  Och kommit ut Starkare på andra sidan! Det finns massa möjligheter.

  Du sätter ribban för ditt eget liv ..


  Ja nog om det .. efter lunch kom min fina, fina vän A och hälsade på mig.

  Det var underbart kul att träffa henne-som det alltid är :) Hon är en fin vän och betyder mycket för mig.

  Vi hade mycket att prata om. Jag hade gjort i ordning fruktsallad och tagit fram glass ur frysen-

  så det mumsade vi på, med en kopp kaffe såklart ( i vårat fall ;)


  Hur har Din onsdag varit?


  Fick blommor och en godisskål med choklad av henne, hon vet vad jag gillar ;)


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards