Alla inlägg den 29 april 2017

Av Annie - 29 april 2017 19:00


   Vart så inspirerad när jag var inne hos en bloggvän & läste hennes inlägg  www.motherofbutterflies.blogg.se

    Titta gärna in hos henne om du inte gjort det än ;)

    Här kommer ett urplock, med stunder och upplevelser från mitt liv ..


  Sommaren 2008 ...


     Det här fotot är taget från vårat hotellrum på 10:e våningen. Och staden är Istanbul ;)

     Vi bodde mitt i smeten så att säga-väldigt centralt. Min sambo (då pojkvän och långdistansförhållande)

     jobbade några veckor i Istanbul och jag flög ner till honom. Vi spenderade 1 vecka i Istanbul-

     innan vi drog vidare till Grekland, först Thessaloniki och sen Skiathos ( typ mysigaste ön ;)

   

     

    Sommaren 2011 ....  Var det en del festande och umgänge med vänner :)


 



   Hösten 2012 ...   Var jag på Globen och såg Pink för andra gången i livet. vilken stjärna hon är!

                                Och vi stod precis vid scenen. Magiskt ;)


   

   


     Slutet av April 2015 ...  Var jag inne i en fas med mycket kreativt och skissande. Gjorde denna då ....


    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards