Alla inlägg den 12 maj 2017

Av Annie - 12 maj 2017 15:30


   Känner att det här blir lite av en repris av onsdagens .. inlägg. Men shit vad jag mår bra.

    Ja just det, såklart har jag tränat idag. Och det gör ju mycket för ens mående ;)

    Känner mig bara så glad och har sån livslust :)

    

    Denna fredag .. har annars bestått av tvätt, hushållsarbete och lite sånt. Det måste ju göras det också.

    Jag är en relativt ordentlig person och gillar inte allt för mycket stök hemma-men jag har stök hemma ibland

    jag med ;)

 

    Har bra känslor inför denna helg som väntar.

    Ikväll blir en mysig hemmakväll med lite god mat och lite gottis, imorgon lördag ska vi på konfirmation-

    sen blir det mottagning hemma hos dem och lite fest på kvällen ;)

    På söndag får jag se vad som händer, men antagligen Pw och kreativitet :)

 

    Vad ska Du göra i helgen? :)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards