Alla inlägg den 5 juni 2017

Av Annie - 5 juni 2017 10:30


    Jag blev utmanad av en bloggvän för ett tag sen, närmare bestämt Emelie (www.motherofbutterflies.se :)

     Och när jag läste hennes fina inlägg, så tänkte jag på en gång-denna ska jag göra ;)

  

     För varför inte försöka vara nöjd .. med sin kropp. Och se ens positiva egenskaper,

     istället för att fokusera på dem mindre bra .. Fokusera på positivt istället för negativt.

 

     När jag var yngre hade jag komplex för mina tänder. Har 2 lite sneda hörntänder.

     Men vet ni vad? nu gillar jag dem! Det är ju jag, liksom.

     Och min sambo gillar dem skarpt, han tycker dem är läckra ;)

 

 

  Topp kropp listan ...

 

 

    1. Min rumpa . Jag gillar min squatsrumpa. Den är faktiskt riktigt fin och modell lite större. Het är den ;)

                            

    2. Mina ögon.  Jag gillar mina blåa ögon, som i vissa fall och i rätt ljus kan lysa ljusblått ;)

                            Gillar också formen på dem, de är lite sneda i formen ;)

 

    3. Mitt hår .  Min hårkvalite är bra. Jag är en tjej som gillar att gå till frissan och fixa håret.

                        Har färgat håret i många år och varit både mörkhårig och ljushårig.

                        Nu är det kall blond nyans som gäller ;)

                        Brukar få beröm av min frissa, hon tycker min hårkvalite är riktigt bra!

 

     Jag utmanar den som vill bli utmanad, helt enkelt. Bara kul om fler vill göra denna lista ;)

 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards