Alla inlägg den 13 juni 2017

Av Annie - 13 juni 2017 18:45


  Och så förvandlades denna dag ...

 

      till en mycket bättre dag. Bättre humör, gladare, uppåt och massa endorfiner som hoppar runt i kroppen.

      Jag var inte motiverad till träning idag, hade halvdåligt mående och var på halvdant humör.

      Men nu är det som bortblåst. Detta gör att jag är ett stort fan av träning. För man mår så mycket bättre ;)

 

      Visst värken är där. Men det är den även om jag inte tränar.

      Då kan jag lika gärna göra det jag vill göra. Träna.

 

      Denna tisdagskväll ... blir lugn och kommer innehålla en kopp kaffe (som jag sitter med nu),

      Kolla lite tv eller netflix och kanske måla ;)

 

      Vad gör Du ikväll?

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards