Alla inlägg den 15 juni 2017

Av Annie - 15 juni 2017 20:45


  Nu har jag tagit helg ....

 

     En sån härlig känsla. Helg har blivit en helt annan sak nu när jag gör nåt några dagar/vecka.

      Arbetstränade mina timmar på fm idag, sen var det hem, äta lunch, fixa lite saker på datorn.

      Och träna. Det bästa på hela dagen ;)

      Och resten av dagen och kvällen har bara rusat förbi känns det som, verkligen gått fort.

      Har bla storhandlat och fyllt på skafferi, kyl och frys, skönt att ha det gjort ;)

 

  Mina planer för helgen är ....

 

      -Besök hos bästa frissasalongen imorgon, ska fixa hår och bryn ;) och städa, trist men nödvändigt ;)

      -Lördag-söndag får vi besök från Sthlm, en av mina äldsta vänner + familj ska hälsa på 

      Vad ska Du göra i helgen? :)

 

     Träna nåt utav det bästa. Älskar alla dessa endorfinpåslag jag får :)

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards