Alla inlägg den 18 juni 2017

Av Annie - 18 juni 2017 18:30


 Den här helgen ...

 

    gick fort. Var till frissan i fredags och vart supernöjd, färgade utväxten och la i kall färg i håret.

     Plus lite klippning och så lockade hon mitt hår och fixade.

    Tyvärr så ösregnade det när jag klev utanför dörren till salongen, så lockarna var borta när jag kom hem.

   

     På lördagen fick vi besök från Sthlm av min fina Vän Anna & hennes familj.

     Vi åt gott, satt ute i trädgården, var på liten promenad och hälsade på hos hästarna här bredvid.

     Och mycket mer, helt enkelt en super mysig helg tillsammans.

     Hon hade också med sig present till mig och oss. Bästa Anna, så gullig ;)

     Här nedan kommer lite bilder från helgen ....

 

      Vårat lilla pardis på jorden, vårat hem ;)  

 

    Och idag efter att gästerna åkt hem, så tog jag en efterlängtad pw, så skönt.

     Härligt sätt att avsluta helgen på.

 

     Hur har DIN helg varit? :)

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards