Alla inlägg den 13 juli 2017

Av Annie - 13 juli 2017 19:30


 Denna tiden i månaden mår jag som skräp ....


     menssmärtor, svullen, irriterad, allmänt dåligt humör och mår bara blä. Ja faktiskt rent ut sagt.

      Min kroniska smärtor blir också värre under denna perioden.

      För att inte tala om min kroniska magtarm-sjukdom.

 

      Men har jag bestämt mig för att träna, då finns det i stort sett inget som gör att jag avbokar eller

      hoppar över mitt pass. Nej inte denna tjej.

      Om jag inte blir väldigt dålig förstås, men annars kör jag på bara.

      Med en stor dos envishet och en lika stor dos jävlaranamma kan man komma långt ;)

 

      Träning för mig är 8/10 mentalt och 2/10 kropp. Ja såklart kroppen blir tränad också-

      men den allra största boosten är den mentala och de psykiska fördelarna. Dem är magiska!

 

      Det lönar sig att inte ge upp ....

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards