Direktlänk till inlägg 20 juli 2017

Glädjehormoner spritter i kroppen ..

Av Annie - 20 juli 2017 17:45


 Just nu så spritter det i kroppen och humöret är maxat ....


      Veckans sista styrketräningspass är gjort. Och idag vart det favoritpasset, som är ben & rumpa.

       Ja faktiskt det sista denna vecka, ovanligt för att vara mig. Men nu blir det några vilodagar från styrkan-

       dem behövs också. Och är viktiga :) Så kroppen får ta det lugnt och ladda om.

 

        Min kväll kommer bestå .. av en god middag, lasagne.

       Sen blir det lite fix hemma, soffamys och kanske lite målande & kreativitet :)

 

       Vad gör Du ikväll? :)

   

 

 
 
Amanda

Amanda

20 juli 2017 19:46

Älskar att köra ben det är helt klart bäst<3

http://mandasdiary.devote.se

 
Netti Starby

Netti Starby

20 juli 2017 21:22

Bra jobbat och härligt med några vilodagar från träningen! :-D Kramis

http://starbys.se

 
Gabriella

Gabriella

20 juli 2017 21:35

Åh så roligt med favoritpasset!!

http://gabriellasigfridsson.se

 
Kattis

Kattis

21 juli 2017 09:22

Rygg är mitt favoritpass men benen kommer på en god andraplats, här är det också vilodag idag!:)
Alltså jag har varit sugen på lasange hur länge som helst nu och det poppar upp lite överallt nu, tror jag lär göra en egen till helgen innan jag blir tokig!:P

Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

 
Madelein

Madelein

21 juli 2017 11:00

Härligt :-)

http://www.madelein.se

 
Sarah

Sarah

21 juli 2017 14:01

De lät gott me lasange o härligt me soffmys :)

http://CheerSarah.devote.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

21 juli 2017 19:34

Har nyss kommit in å satt mig vid datorn, väntar på att kaffet ska bli klart, vi har grillat å suttit ute å tittat in i elden å pratat om vad vi ska ta vägen nu då vi på söndag åker ut med husvagn.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards