Alla inlägg den 23 juli 2017

Av Annie - 23 juli 2017 19:45


  Kom hem för en stund sen ....


      Vi åkte från ett soligt Roslagen och kom hem till ett grått Norrland. Men det gör inget.

        Bara skönt att vara hemma. Borta bra-men hemma helt enkelt Bäst ;)

        Bjuder på en bildbomb från våran helg i Roslagen ;)

   

 

 

   

    

       Jag älskar verkligern båtliv och skärgården. Bara jag är omgiven av båter och vatten, så känner jag lugnet.

       Så rogivande och harmoniskt. Men så spenderade jag det mesta av mina somriga barndomsår på

       en segelbåt i Stockholms skärgård ;)

 

       Helgen bjöd också på solande, grillat, lite vin på kvällen, kortspel och promenader :)

 

       Hur har Din helg varit? :)

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards