Alla inlägg den 24 juli 2017

Av Annie - 24 juli 2017 15:00


 Min morgon började .....


       med lite sovmorgon. Så skönt. Och välbehövligt. Kände mig ganska värkfylld, sliten och utmattad igårkväll

         när vi kom hem från landstället. Så det var skönt att få sova ut lite ;)

         Sen vart det en lång frukost och lite datortid.

 

         Och efter 3 vilodagar var det dags för min träning idag. Så skönt att få träna igen.

         Har saknat det faktiskt, även fast det bara var 3 dagar sen ;)    

 

     

        Resten av denna måndag blir rätt lugn. Lite tvätt och fix. Sen är det dags för em-kaffet snart ;)

        Ska också kolla runt på nätet och beställa hem lite nytt till mitt målande och min konst ;)

 

        Vad gör Du idag? :)

  

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards