Alla inlägg den 13 augusti 2017

Av Annie - 13 augusti 2017 19:30


    Veckans tanke?


      Även om jag mår bättre nu psykiskt, så får jag fortfarande dippar ibland.   

       Men så är ju livet. Vi människor har ju känslor, tankar och saker vi tycker är jobbiga.

       Och med en utmattningsdepression bakom mig-så är det inte konstigt egentligen att ångesten knackar

       på då och då. Jag vet ändå att jag har kommit så långt, på min resa.


   Veckans fix?

  

     Jag är ingen tjej som fixar naglarna ofta. Händer faktiskt inte ofta.

       Men denna vecka tyckte jag att det var dags ;) 

   

   Veckans bästa?


      Träningen och alla underbara endorfiner. Klart det bästa ;)


   Veckans sociala?


      Kombinerad kräftskiva och grillfest hos vänner. Riktigt gott och trevligt.

        En helkväll-med bra sällskap :)


    Veckans dryck?


      Ja såklart. Kaffet i mitt fall, är ju lite av en kaffetunna ;)

  

    Veckans tråkiga?


      När shoppingbeställningar online krånglar. Beställde saker till min konst för ett bra tag sen,

        och dem har fortfarande inte kommit. Så tråkigt. Står fortfarnade under behandling trots ca 2,5 vecka,

        sedan beställning. Har mejlat dem iaf.


    Veckans roliga?


       All underbar respons jag får gällande mitt kreativa och mina målningar, både här på blogggen,

         på min instagram och IRL. Vad det värmer och peppar ;)

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards