Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av Annie - 14 augusti 2017 18:45


  Min morgon började med en biltur in till city. mligen till arbetsförmedlingen.

  Skulle lämna in ett papper och även skriva under ett annat papper. Träffade även handläggaren en sväng.

  Hade lite jobbiga känslor innan, men allt gick bra. Och hittade fickparkeringsplats i närheten också ;)

  Efter det var det en sväng hemåt. Och vart visst ett litet besök på köpcentrum.

  Vart lite shopping av underkläder och några baslinnen. Behövdes verkligen ;)

 

  

  Sen vart det lunch och lite fix hemma. Och sen var det dags för träning.

  Och idag, den bästa. Styrketräningen.

  Nu är jag maxad med endorfiner och har den bästa känslan i kroppen. Efterträning-känslan.

  Träning är så mycket mer än just fysisk aktivitet, för mig.

  Styrketräningen ger mig bättre självkänsla, självförtroende och gör mig alltid på bättre humör :)

  

   Hur har Din dag varit?

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards