Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av Annie - 20 augusti 2017 20:00


   Här kommer mina höjdpunter från sommaren 2017 ....

 

    Sommarens modigaste


   Takvandring på Riddarholmen, Sthlm. Det är definitivt sommarens modigaste.

     Jag är dessutom inget fan av höjder och känner mig väldigt obekväm på höga höjder.

     Så att jag ens gjorde detta, känns som en riktig egoboost. Jag klarade av det ...

 

     Sommarens roligaste


     Svårt att välja endast en sak. Sommarens roligaste är alla nöjen & all träning!

        Har varit en nöjesrik sommar med både 40-årsfest, kräftskiva, weekend i Sthlm och i Roslagen.

       Träningen har flytit på bättre och bättre och det känns super bra. Styrketräning är magiskt!

       Med min värkfyllda kropp känns det helt otroligt att ens kunna träna. Och att sen kunna öka på 

       ytterliggare med mer vikter, känns otroligt boostande ;)


     Sommarens feelgood


     Mitt målande och skapande. Min konst är verkligen min mindfullnes. Det är oerhört givande,

       på flera sätt. Jag är i min bubbla med min konst och har just då nästan ingen kontakt med omvärlden.

       Då är det endast jag och mitt skapande :)

     


     Sommarens godaste


     Mojito. När vi var på våran weekend i sthlm, gick vi till hotellbaren innan middagen.

        Och då drack jag en mojito. Det är inte alla ställen som kan göra goda mojitos, men det kunde dem

        verkligen göra på Scandic sjöfartshotellet i Sthlm.

   

  

Av Annie - 20 augusti 2017 10:53


    Tänkte att jag skulle visa er stunder från min lördag

    Vi var på kalas/födelsedagsfest igår-hos några av våra närmaste. Deras son hade fyllt 15.

   Tänk att han är 15 år nu, jag har känt honom sen han var bara en liten kille ;)

 

    Kalaset började med tårta. Och vilken tårta. Såå god :)

    Följt av en trevlig fika med fina människor. Sen vart det ett glas rose eller bubbel på deras altan ;)

    (Eller alkoholfritt bubbel, öl eller läsk för de som inte ville ha alkohol/skulle köra hem;)

    Men sambon körde, så det vart ett glas rose för mig.

 

    Senare vart det middag. Med massa tillbehör. Grillen tändes och vi hjälptes åt i köket.

  

   

   

    Ja det en del gos med Ramses också. Deras katt och våran "fosterkatt".

    Brukar kalla honom det. För han har varit hos oss så mycket. Gosiga Ramses :)

    Verkligen ett trevligt och mysigt kalas!

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards