Alla inlägg den 23 augusti 2017

Av Annie - 23 augusti 2017 16:45


  Jag har haft ledig dag idag onsdag. Så skönt och även välbehövligt.

  Min morgon började med grötfrukost med ägg och kaffe. Har kört med gröt på morgonen nu i ca 1,5 vecka.

  Och magen gillar gröten bättre. Så mycket kan jag säga ;)

  Jag har en väldigt krånglig mage. Med bla kronisk mag-tarm-sjukdom.

  Och gröten har gjort den lite-lite bättre. Så tummen upp för det ,)

 

   Sen var det dags för träning. Min härliga endorfinboost-som allltid Ger ett Bättre mående.

   Träningen är absolut det som boostar mig allra mest i mitt liv.

   Och idag vart det dubbeldos. Ett pass kondition och ett pass styrketräning ,)

    
    Mitt mående är Inte perfekt. Långt ifrån. Men träningen gör mig alltid gladare och piggare-

   oavsett hur jag mår innan passet. Träning är både terapi, antideppresivt, glädje och välmående för mig. 

       

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards