Alla inlägg den 25 augusti 2017

Av Annie - 25 augusti 2017 09:18


   Gjorde veckans sista arbetspass igår. Och när jag kom hem var jag helt slut.

    Verkligen helt slut. Psykiskt trött. Känner att det varit för mycket på sistone. 

    Jobbiga saker på det privata planet, och att jag ökat på min arbetsträning. 

    Och jobbat mer med allt vad det innebär. Plus, känna krav att öka på arbetstakten ännu mer.

    Känner att måendet blivit sämre.

 

   Spelar egentligen ingen roll exakt hur mycket just jag jobbar. Själva vitsen med arbetsträning

   är att ta det i en takt som passar mig. Ingen ide att arbetsträna för mycket om man ska åka in i en 

   utmatnningsdepression igen liksom. Det hänger inte bara på att jobba mest antal timmar,

   hela livet ska funka-inte bara fysiskt vara på en arbetsplats.

 

    Jag tänker verkligen inte göra det misstaget att driva mig själv utför en klippa igen.

 
   Definitivt inte. 
Jag är värdefull. Och jag är den viktigaste i mitt liv. Faktiskt.

   För har man inte psykisk hälsa-så har man inte så mycket annat heller. Ärligt talat.

 

    Så nej. Jag säger nej. Och säger därmed ja till mig själv.  

   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards