Alla inlägg den 17 september 2017

Av Annie - 17 september 2017 11:15



    Jag tänkte dela med mig av 2 händelser ur mitt liv. Här kommer dem ... 



        Sommaren 2006 ....


    

   Befann vi oss i Grekland och Turkiet. Dessa bilder är från Turkiet och Istanbul.

    Vi var först i Turkiet sen efter det åkte vi tåg (natttåg) över till Grekland, och bara det är en berättelse i sig-

    men det blir en annan gång ;)

    Sambon (då pojkvän)-var på jobbuppdrag i Istanbul, då han jobbar som konsult.

    Och hans sista jobbvecka tog jag flyget från Arlanda-ner till Istanbul-för att sammanstråla med honom ;)

    Vi gick ut på kvällarna och åt typisk turkisk mat, såg historiska sevärdheter mm.

    Och när han jobbade, så gick jag och tog en fika,

    tog tunnelbanna själv till centralt köpcentrum och shoppade. Medmera ;)

    

    På köpcentrumet var det hårdbevakning, med både beväpnade vakter som gick runt och visitation vid entren

    och då var detta 2006, så 11 år sen ;)

 

    Var verkligen en upplevelse på alla sätt och vis, och är glad att jag har denna resan i bagaget ;)

 

 

        Vintern 2011 .....

 

 

      Och här har jag också mer min naturliga hårfärg, som är rätt mörk. Har inte sett den sen dess faktiskt ;)

    

   

    Hyrde vi en stuga i Åre. Och var där i 5 dagar. Vi var ett kompisgäng som åkte upp.

    Och vi bodde bokstavligt talat nästan i backen, då stugan låg väldigt nära backarna och liftsystemet ;)

    Jag är ju uppvuxen med skidåkning på vintrarna, så slalomåkning ligger nära hjärtat ;)

 

    Jag har inte åkt skidor utför sen dess. Tyvärr kom massor med diskbråck och kronisk smärta i kroppen,

    efter nåt/några år. Men en dag ska jag stå på mina slalomskidor igen!

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards