Alla inlägg den 18 september 2017

Av Annie - 18 september 2017 17:15

       
        Veckans Tanke?


  -Inget varar för evigt-inte ens det som är riktigt jobbigt. Fortsätt kämpa!


        Veckans bästa?


  -Måste vara alla promenader och pw`s. Har blivit 1 varje dag denna vecka. Så det är jag verkligen nöjd med ;)

  

        Veckans sämsta?


  -Min mage. Som har värkt mer, gjort ont och bråkat. Speciellt jobbigt när den bråkar på natten och gör 

    det svårt att sova. Har en kronisk magsjukdom, som går i skov.

    Hoppas jag inte behöver få vänta alltför länge på kallelsen till dietisten. Känns verkligen som det behövs.


        Veckans pepp?


   -All bra musik som jag lyssnat på under veckan.

    -Alla motion i skogen. 


       Veckans dryga?


  -Vänta på samtal igen från handläggaren.


       Veckans helgfika?


 -Fick inspiration till bakning i helgen. Gjorde då muffins med glasyr, eller Cupcakes som man också kan säga ;)

  

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards