Alla inlägg den 5 oktober 2017

Av Annie - 5 oktober 2017 16:30


  Jag vet egentligen vad jag vill skriva. Men jag får inte ut orden-för det är bara gröt i min hjärna nu.

   Känns inte som jag kan tänka klart eller rationellt. Alla tankar och meningar bara virvlar in i varandra-

   som en centrifug på högvarv.

   Ibland blir saker i livet, helt enkelt inte-som man trodde att det skulle bli.

 

   Det vart en akuttid på Vc igår. Hos läkaren. Nu är karusellen igång. Igen.

   Jag fattar ingenting av vad som händer-men ändå förstår jag ju.

   Iaf bitar av det.

 

   Jag trodde ärligt talat inte detta. Att det kunde bli såhär. Inte för mig, men tydligen kunde det.

   För här sitter jag nu. Tårar kommer. Eller så är det bara tomt i huvudet.

 

   Ja inget vidare upplyftande inlägg, men ibland kan livet vara just så här.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards