Direktlänk till inlägg 12 november 2017

Söndagsångest?

Av Annie - 12 november 2017 18:00


   Ja då var det söndag. Igen. Veckorna bara rusar iväg.

    Inte långt till 1:a advent nu, det känns så konstigt. Att det snart är Jul . Igen ;)

    

    Idag vart det iaf lite bakning för mig. Eller bakning och bakning, jag gjorde chokladbollar ;)

    Och jag gör mina bollar lite nyttigare-med mycket mindre socker och margarin.

    Dock inte nyttiga med iaf nyttigare ;)

    

  

   Annars har denna vecka varit både och. Mycket känslor, tankar och funderingar på framtiden.

   Tvivel, oro och ångest blandat.

   Har blandade känslor inför veckan som kommer, då jag högst troligen kommer få veta en sak denna vecka.

   Men jag skriver inte vad det är just nu.

   Men jag antar att det blir som det blir helt enkelt. Ibland går saker i livet som man vill.

   Och ibland gör det inte det, helt enkelt. Tiden får utvisa.

   

    Det är som det är & det blir som det blir ... :)

 


    Ha en fin kväll :)/ Kramar Annie



 
 
Jennifer

Jennifer

12 november 2017 19:14

Kul att baka :D

http://missjennifer.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

12 november 2017 22:27

Åh vad gott med chokladbollar! :) Hoppas du får en fin start på nya veckan och ta hand om dig! KRam

http://johannautterberg.blogg.se

 
icaibloggen

icaibloggen

13 november 2017 02:11

Sv: Det vet jag gumman, vi får se att få till ett telefon samtal snart? :D Eller hur känner du inför det? :) kram <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
åsa i åsele

åsa i åsele

13 november 2017 07:23

Go morgon *kramar om* jag hoppas Du får ett positivt svar och att Din måndag blir bra. Chokladbollar är goda, dock vill jag ju ha dem onyttiga ;-) har svårt för det nya med dadlar å sånt...
En fråga, har Du blivit "sjukskriven" från Katthemmet nu när Du mår sämre? Eller hur funkar arbetsträning då man blir dåligare i sitt mående?
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Jennifer

Jennifer

13 november 2017 10:31

Ingen söndagsångest för mig för en gångs skull :D

Du är utmanad i min blogg :D

http://missjennifer.se

 
Christer

Christer

13 november 2017 11:06

Första gången jag är här, mysig blogg helt klart. Jag har nog alltid haft söndag ångest, det är först nu på senare år som jag sluppit det..

http://www.christerholm.nu

 
Maria

Maria

13 november 2017 11:08

Vad gott med chokladbolla :) Det var längesedan jag gjorde.

Jag har gjort ett litet inlägg på min blogg nu om min IIH.

Hoppas att du får en okej måndag och vecka ändå.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Kaela

Kaela

13 november 2017 11:35

Livet blir inte alltid som man vill - det har du heöt rätt i.
Men det kan bli bra ändå....även om det inte känns så först.
Hoppas det besked du väntar ska vara goda nyheter!

Kram!

http://kaela.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

13 november 2017 14:21

Maila över ett lass med dom där chokladbollarna dom ser ut att vara precis det jag behöver just nu *ler* Går ännu bättre med riktigt onyttiga ...

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

13 november 2017 14:39

Din fråga - om vad det betyder för mig "att vara stark". Oj det är så stort för mig att jag ska försöka hålla ner svaret :)
Att vara stark för mig är att orka o våga vara svag - att inte se ner på sig själv när man tappar orken o kämparglöden. Utan att tillåta sig vara nere för ett litet tag o hämta energi.
Att vara stark är mer att inte stanna kvar "där nere o älta" utan hitta lösningar, våga göra nya val där man inte vet vad framtiden kommer ge. Att kunna acceptera vissa saker som man inte kan göra något åt.
Att vara stark är att man ibland själv pushar sig framåt, tvingar sig själv... men det kan också vara när man inte ens vill, när man vet att man orkar, vet att man kan kämpa vidare men man vill inte, men ändå så finns det något där inom en som inte tillåter en att ge upp hur gärna man än vill...

Att vara stark är att fortsätta leva, kämpa, försöka .... även när man inte vill...

Kramar <3

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

13 november 2017 15:48

Tack fina du<3

http://nouw.com/fitnessinspiration

 
Kattis

Kattis

13 november 2017 18:45

Mums så gott med chokladbollar, hade suttit fint en dag som denna känner jag.

Nä nog blir det inte alltid som man tänkt sig men det kan bli bra ändå. Jag hoppas det är ett positivt besked du får till veckan!!

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards