Direktlänk till inlägg 13 november 2017

Är du snäll mot dig själv?

Av Annie - 13 november 2017 19:30


    Vad har du gjort idag?


     Idag har jag tagit en promenad och varit till terapin. 

      Har också varit i nuet och ägnat mig lite åt mitt skapande. Konsten. Det är mindfullnes för själen.


    Dagens tanke?

   

     Vet ni vad. Det finns dåliga dagar och det finns bättre dagar. Så när man har en bättre dag-

       så gäller det att ta vara på just den dagen & njuta just då.

       Att göra den dagen-så bra som det går. Och försöka vara snäll mot sig själv just den dagen.

 


     Hur har Din dag varit?/ Kramar Annie

   

 
 
Fideli

Fideli

13 november 2017 19:41

Fint inlägg!

http://fidelihenningsson.blogg.se

 
Emm

Emm

13 november 2017 21:21

Du är så klok ♡

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

13 november 2017 22:16

Det är viktigt att vara snäll mot sig själv och klart att vissa dagar är bättre än andra :) Kram!

http://johannautterberg.blogg.se

 
Ingen bild

åsa i åsele

14 november 2017 07:17

Go morgon, minus 7 grader och det känns aningen kyligt, tvingar Elin att ta på "täckbyxor"/överdragisar nu på morgonen innan färd till skolan, icke populärt.
Att vara snäll med sig själv är icke alltid lätt.
Jag hoppas Du känner Dig bättre nu och att Du börjar bli piggare.
kram

 
it_is/Anette

it_is/Anette

14 november 2017 19:05

Du har helt rätt - man är för snål med att vara snäll mot sig själv....

SV: Åhh tack - blir rörd nu o jätte glad. Jag vet inte om jag klarar av att skriva en hel bok om jag ska vara ärlig - men vem vet en dag när jag har massor av tid att fördriva ;)

Vilken otur för mig blev så sugen *ler*

Tack för att du ställde just den frågan - det var som att jag behövde få formulera tanken med ord just nu... på något sätt så hjälpte det mig ...

Kramar <3

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Jennifer

Jennifer

14 november 2017 19:44

Bra inlägg :D

http://missjennifer.se

 
Kattis

Kattis

14 november 2017 19:45

Så viktigt att vara snäll mot sig själv och det ofta, bra att påminna sig om!😀 både igår och idag har varit rätt bra dagar när det känts som jag varit effektiv på jobbet. Dock har det varit trötta dagar då ena katten haft ett par oroliga nätter när han vill mysa och ha uppmärksamhet mitt i natten!😔

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Maria

Maria

15 november 2017 15:42

Det är såå viktigt att vara snäll mot sig själv, men också väldigt svårt när man lider av psykisk ohälsa då hjärnan säger massa dumma saker. Men att då ta hand om sig själv genom att ta en promenad eller ett långt bad är ju extra viktigt.
Detta är nåt jag övar på nästan varje dag :)

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards