Direktlänk till inlägg 16 november 2017

Det är OK ....

Av Annie - 16 november 2017 20:15


    

      Ibland är det bara så svårt, speciellt med psykisk ohälsa. Jag vet, tro mig.

        Men man måste ändå försöka så gott det går. För det är man värd, helt enkelt. 

        För ingenting varar för evigt. Livet är liksom livet och man vet aldrig vad som händer imorgon-

        eller nästa vecka. En del får ett långt liv och en del ett kort liv.

        Så .. ibland blir det fel och det får vara Ok. Men vet du vad? Det blir bättre :) 

     

 
 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

16 november 2017 20:39

Så sant. Det är okej att inte vara okej. :) Kram

http://johannautterberg.blogg.se

 
Amanda CL

Amanda CL

16 november 2017 20:44

Du har så rätt ibland vill man bara ge upp men det är värt att kämpa!!!

http://amandacarlberg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

17 november 2017 07:33

*kramar om* Ja som tur är brukar ju det värsta svåra klinga av och det blir bättre eller om det nu är så att man vänjer sig?
Troligtvis blir livet jobbigare eftersom förutom att man mår som sämst ska man dessutom slåss å bråka för att få hjälp från sjukvården och fkassan. Kanske skulle måendet bli bättre om nu ändå inte bra ifall man under sjukdomstiden slapp slåss för både hälsan och ekonomin. Som sjuk ska man vara jäkligt stark.

Krya på kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Kattis

Kattis

17 november 2017 08:36

Så kloka ord verkligen och så mycket värt för en själv när man kommer till den insikten!<3

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Maria

Maria

17 november 2017 10:52

Ja, det är väl det som ändå får en kämpa vidare, hoppet om att det kommer bli bättre :), sen har man ju bättre stunder och då får man passa på att njuta utav dom :)

Kram till dig, hoppas du får en trevlig helg.

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Maria

Maria

17 november 2017 17:07

Konstigt att det krånglar med kommenteringen. Ja M är min kp från öppenvården som jag haft i drygt 1 1/2 år, så det är jobbigt att hon ska sluta.

Tack detsamma.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Hanna

Hanna

17 november 2017 20:30

Åh men tsck fina du! Ja hon är otroligt söt 😍😍

http://Nouw.com/fitnessinspiration

 
Maria

Maria

17 november 2017 22:50

Sv: Ja det är det, huvudvärk och illamående är de vanligaste symtomen på sjukdomen och blir värre av lite ansträngning som tex att gå till affären och hem. Så det är lite jobbigt.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Sanna

Sanna

19 november 2017 11:09

Oja efter regn kommer ju alltid solsken sägs det, så det är bara att kämpa vidare och försöka se allt från den ljusa sidan även om det känns svårt ibland <3
Sköt om dig gumman <3
Kram
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards