Direktlänk till inlägg 18 november 2017

Personliga saker om mig ...

Av Annie - 18 november 2017 10:15



  Vet Du detta om mig?



     1. Jag kommer från Stockholm. Och när jag flyttade därifrån bodde jag mitt i smeten på kungsholmen.

          Många sa till mig "du kommer snart vara tillbaka eller "du kommer sakna storstaden för mycket".

          Tji fick dem kan man säga- Är nu 10 år sen jag lämnade kungsholmen och stora staden ,)

           

     2. Har tidigare jobbat inom vården i många år , men sen fick jag flera diskbråck i nacken 

         och då lämnade jag vårdyrket och kommer inte gå tillbaka till det.

         Har egentligen mycket att skriva om det. Varit med om mycket inom det yrket.

         Både positivt och negativt.

         En positiv sak är jag genom ett fd arbete (inom vården)-varit på stipendieresa utomlands.

          

     3. Jag är frusen av mig och mitt kroniska värk-tillstånd i kroppen gör också att jag har iskalla fötter.

         Så tjocka tröjor och sockor är nåt som används ofta ;) Och mycket eldande i våran kammin ;)

 

    4. Jag är så himla glad att jag har körkort. Det är det bästa jag gjort för mig själv. Att ta körkort.

        Min bil och mitt körkort är så värdefullt. Kan fortfarande ibland tänka, att jag är så glad att jag tog det-

        trots att det var många år sen ;) Och så är det ju kul att köra bil :)

 

    5. Jag är riktigt svag för smågodis och kaffe. Dock kanske inte samtidigt ;)

    

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

18 november 2017 11:15

Gillar att få veta mer om mina bloggvänner :)
Brukar tänka jag med ska skriva sådan lista men... men det stannar vid en tanke ;-)
Tror att frysa är något gemensamt bland oss med kronisk värk.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Emm

Emm

18 november 2017 11:32

Kul fakta. Har fortfarande inget körkort :) hihi. Kar,

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Kattis

Kattis

18 november 2017 13:34

Alltid kul med personlig info, dock tror jag att jag redan hade koll på dessa fakta!;)

Hoppas du har en riktigt härlig helg! Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

 
Amor

Amor

18 november 2017 16:23

Hej
Var snäll kolla även min andra kunskap blogg
Biomecanique tidigare hade minst 7000 besökare varje dag.
lycka till med fina målningar
mvh
Amor

http://biomecanique.bloggplatsen.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

18 november 2017 16:59

Åh vad kul och få veta mer om dig :) Och det där med lösgodis och kaffe, det är jag också enormt svag för! ;) Kram <3

http://johannautterberg.blogg.se

 
Hanna

Hanna

18 november 2017 17:07

Åh tack ja nej jag förstår inte hur man kan vara så okänslig som människa och inte förstå rädsla hos någon annan, inte direkt så man tycker gyn undersökningar är trevliga och då behöver man ju inte ta i så det gör ont och inte ens vara försiktig på något vis, han brydde sig ärligt inte att ja grina tills att christan stod på knä och verkligen höll i mig för att ja hade sån panik... sen att man får en kille de första som man får när man ABSOLUT inte vill så var de ju självklart kände ja -.-

http://nouw.com/fitnessinspiration

 
Johanna Törnqvist/ HannahSthlm

Johanna Törnqvist/ HannahSthlm

18 november 2017 19:23

Tack för kommentaren hos mig! Önskar en jättefin kväll! / Johanna💅

http://hannahsthlm.blogg.se

 
Amor

Amor

19 november 2017 14:57

Hej igen.
Jag läste tidigare i din blogg
att Ni hade ((flera diskbråck i nacken etc.))

Det är inte lätt bra använda ordet diskbråck i nacken.
Det betyder Ni ska vara extra noga när ni är ung,
Vad kommer i fram tiden.
Hjälpmedel finns i hela världen idag att få hjälp.

Se och läs min gamla hemsida också.
lycka till med bild och målningar.
Amor

http://ergohjalpmedel.wixsite.com/sweden/tjanster

http://biomecanique.bloggplatsen.se

 
icaibloggen

icaibloggen

20 november 2017 01:43

Så bra inlägg och kul! :) Vill gärna läsa om den där resan alltså! :D

Önskar jag med hade haft körkort :O

Hoppas du sover gott inatt, kram! <3

http://nouw.com/icaibloggen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards