Direktlänk till inlägg 19 november 2017

Såå charmig ...

Av Annie - 19 november 2017 11:45


 

   

     Alltså videor på katter. Katter är ju bara så underbara. Denna kissen är ju bara för go ;) 

      Jag är en stor djurvän. Djur är ju bara för charmiga ;)

 

      Denna söndag blir annars rätt lugn. Känner mig lite sliten och sov halvdåligt inatt-

      Så blir en lugn söndag hemma. Blir nog att sitta vid datorn, måla eller kanske baka.

 

       Hur ser Din söndag ut?/Kramar Annie 

   

Djur · Humor · Livet
 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

19 november 2017 14:18

Jag har varit ute med the dogs å känner mig aningen mör ;-) mina "sparkmuskler" är aningen otränade :)
Vet Du att just kattbilder ska ge oss människor mer lugn och harmoni?
Läste det för ett tag sedan, vet icke om det stämmer.
Vi ska till mina föräldrar om drygt en timme å käka middag.
Jag hoppas Du får en skön avkopplande sändagseftermiddag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Maria

Maria

19 november 2017 15:21

Kattvideos får man aldrig nog utav :)

Jag har haft besök av boendestödet och en kille :) och nu har jag tvättstugan.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Emm

Emm

19 november 2017 17:04

Önskar så att jag inte var så allergisk mot katter ♡ Dom är ju så söta. min söndag har varit lite jobb och sysslor :) Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Maria

Maria

19 november 2017 17:05

Sv: Ja det är en kille som jag träffade när jag låg inne på psyk och sen har vi haft sms kontakt sen dess, han blev ganska nyligen utskriven och dag kom han hem till mig, det var riktigt trevligt. Men vet inte alls vad han känner och vill än. Men han kom ju förbi av egen vilja så....

Ja, jag blev så sugen på att skaffa den tatueringen, får se när det blir av :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Kattis

Kattis

19 november 2017 19:04

Haha underbart, nu gav du mig dagens skratt! Kattvideos är underbart roliga!:D
Min söndag har varit rätt lugn med lite träning, lite städning och matlagande...nu sitter jag med bloggen och har en film på i bakgrunden!:)

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Hanna

Hanna

19 november 2017 20:08

Men åh vad roligt att du gillade min förlossningsberättelse, ja när hon äntligen kom upp så blev de som en lättnad att nu var de äntligen över och att nu behöver jag inte längre mer kämpa så jag började äntligen slappna av <3

http://nouw.com/fitnessinspiration

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

19 november 2017 20:36

Låter som om du har haft en härlig söndag! :) Kram

http://johannautterberg.blogg.se

 
icaibloggen

icaibloggen

20 november 2017 01:42

Oh så sött alltså! Dela mer sådana här klipp :D Min söndag har varit att jag ätit kina mat, tvättat och ätit lite godis <3

Kram <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
Jennifer

Jennifer

20 november 2017 17:41

HAHA så härligt klipp!

http://missjennifer.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards