Direktlänk till inlägg 26 november 2017

Veckan som passerat ..

Av Annie - 26 november 2017 17:15



   Veckans bästa?


          Mina träningspass. Massa endorfiner, glädje och Motivation.

             Och alla promenader och pw´s.

 

  

   Veckans jobbiga?


         Tufft samtal från en nära anhörig-som fått ett jobbigt besked från läkaren på sjukhuset. 

            Och samma dag kom brevet från Fk. Det gjorde inte dagen bättre-kan jag säga.

            Denna dag var ganska så jobbig och jag var var helt slut på kvällen. Bokstavligen.

 


    Veckans goda?


         Nyinköpt kaffe från "Kahls". Med smak av "irishcream". Mmm, det är så gott.

            Måste provas ifall du inte gjort det. Dem maler det i affären, så jag har det till min bryggare hemma.

            Perfekt. Och så gott.



   Veckans sämsta?


         Ångest och oro inför framtiden. Vad kommer att hända, hur kommer det att funka? mm.

            I bland skulle det va skönt att kunna stänga av hjärnan ett tag.



    Veckans mysiga?


         Lunch ute på Resturang i fredags med min karl. Riktigt trevligt och mysigt. Vardagslyx ,)



    Veckans goda gärning?


         Swishat en summa till en förening som jobbar för att hjälpa utsatta, skadade & hemlösa katter :)



    Veckans förvåning?


         Bakat småkakor. Och jag som aldrig bakar det-brukar mest baka annat ;)

    

 
 
natalia

natalia

26 november 2017 18:05

Rolig lista!

http://nouw.com/nattis

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

26 november 2017 18:40

Åh så gott med småkakor och vilken god gärning du har gjort i veckan! :) Kram <3

http://johannautterberg.blogg.se

 
icaibloggen

icaibloggen

26 november 2017 22:15

Sv: Ja precis, det finns så mycket dolda sjukdomar!! Tack för att du gillade inlägget! Måste säga att jag känner att det är ett av mina bästa inlägg faktiskt! :) <3

Så jobbigt med dem mer negativa sakerna i ditt liv, men vet du, jag ser dig som en kämpe, det vet du ju, men trots detta som hänt under veckan, så har du visat en positiv sida till mig när vi skriver, går ju inte en dag utan att vi skriver! Du är så stark!! <3

Är det okej att jag lånar denna listan? Tänkte göra imorgon eller något, det är ju liknande min fast annorlunda :) Länkar såklart till dig kram <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
Kattis

Kattis

27 november 2017 06:51

Så gott med småkakor!☺ alltid kul att läsa om veckan som varit även om det varit både upp och ner. Hoppas du fick ett bra avslut på veckan Igår!<3

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

27 november 2017 07:27

Jag är skitdålig på kakbakning, tycker kakorna blir fula å torra ;-) så jag bakar vanligtvis aldrig kakor :)

Huvva, ja både sjuk anhörig och fkassan på samma dag, förstår det tog knäcken på Dig, förhoppningsvis ordnar det sig så bra som möjligt. Fkassans beslut kan Du överklaga, är Du med facket så kan Du få hjälp av Din fackliga företrädare.

Promenader å träning, ja jag tror att aktiv fysisk träning gör att även måendet blir bättre och att även hjärnan mår bättre av att röra på sig än att sitta inomhus å grubbla.

Ha en så bra måndag Du kan, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
natalia

natalia

27 november 2017 09:52

Hoppas du får en fin vecka :D

http://nouw.com/nattis

 
natalia

natalia

27 november 2017 15:32

Hur är det med dig finis?

http://nouw.com/nattis

 
Netti Starby

Netti Starby

27 november 2017 16:57

Usch vad jobbigt med sådana besked och många Kramisar! <3

http://starbys.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards