Alla inlägg den 14 januari 2018

Av Annie - 14 januari 2018 17:15



   Veckans bästa. Min "date" i fredags med min fina tjejkompis. Underbara A :)

    Vi kan prata om allt och då menar jag verkligen allt. 

    Vi har både skrattat tillsammans, varit allvarliga och hon har sett mig i mina dåliga dagar med ångest & panik.

    Är så enorm glad att jag har just Dig i mitt liv. Du gör mitt liv mycket bättre.

 

    Veckans jobbiga. Cancern. Men det som är bra är att han fått ny tid för op nu. I veckan som kommer. 

    Så nu får förkylningsbaciller hålla sig bortas från honom. Hjälp mig att hålla tummarna!

 

     Veckans egoboost.  Min styrketräning och mina pws/promenader. Har fått till 3 pass styrketräning denna

     vecka och det känns rent av superbra med min kroniska värkkropp. 

     Och en promenad el pw varje dag :)

    

     Veckans tankeställare. Ljudboken som jag nu lyssnar på "i bunkerläkarens våld".

     Verklighetsbaserad, så en sann berättelse. Att somna i sin lägenhet och sen vakna upp i en liten bunker-

     utan kontakt med livet utanför .. Skräck, fasa, rädsla-men också om en otroligt stark tjej.

 

      Veckans trista. Min handläggare ska sluta vara min handläggare pga ny tjänst.

      Hoppas min nya HL kommer var lika bra.

 

      Veckans nöje . Igår. Kväll & Middag hemma med vänner. Gott på talriken

       & i glasen. Vi bjöd på förrätt, varmrätt och dessert.

      Nämligen toast skagen till förrätt, kött med rotsaker, potatis, sötpotatis i ugn och pannacotta-

      med bär till dessert. Så gott. Jag var nykter och drack alkoholfritt, går lika bra ;)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards