Alla inlägg den 15 januari 2018

Av Annie - 15 januari 2018 19:30


   Min måndag började med nåt väldigt vanligt-men ändå-så bra. Ibland kan det kännas väldigt skönt

    att få vara "vanlig". Vakna av att väckarklockan ringer, att äta frukost tillsammans och att vi båda-

    ska åka till jobbet. Ja jag med. Inte bara han. Idag var det arbetsträning.

    Och efter "jobbet" kände jag mig upprymd och glad. En bra dag på arbetsträningen.

    Denna vecka ökar jag på arbetsträningen lite, med några till timmar.

 

    På em så vart det en rask pw. Och träning. Underbart. Härligt. Stärkande. Och så upplyftande.

    Egoboost och självförtroende.

 

    Jag tror att ni är några "nya" läsare som tittat in här. Är lite nyfiken, vilka är ni? :)

    Lämna gärna nån rad ifall ni vill ;)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards