Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Annie - 17 januari 2018 20:00


      Alltså jag måste ha en skyddsängel däruppe. Har tänkt så innan och nu är jag nästan 

       övertygad om det. Nej jag är inte religös. Men nu tror jag nästan säkert att jag måste ha nån slags ängel

       som vakar över mig.

  

       Allt det här hände tidigare ikväll .. Nåt i halsen. Svårt att andas. Panik.

       Jag har hämtat mig något, men är nog lite chockad fortfarande.

       Jag fick nåt i halsen som absolut inte skulle vara i min hals.

       Paniken i mig växte. Alla tankar bara försvann. Det enda jag tänkte på var detta.

       Jag måste få ut detta. Till vilket pris som helst.

 

        Vi behövde iaf inte spendera kvällen på akuten. Jag fick till slut ut det.

       Summan av detta. Jag är ändå glad att jag är rätt handlingskraftig när det gäller. Tänker bara. Gör.

       Men jag andas, lever och är Ok nu.

 

     Livet är skört. Ta väl hand om det :) Man vet aldrig vad som händer härnäst


    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards