Alla inlägg den 24 januari 2018

Av Annie - 24 januari 2018 18:30



      Dagens positiva, jag känner att jag vuxit sen jag började arbetsträna.

      Jag har aldrig direkt varit nån hundmänniska-utan mer kattmänniska ;)

      Hade knappt varit ute och gått med nån hund innan jag började arbetsträna.

      Men nu går jag med flera, (3) hundar samtidigt och det går bra. Och idag utmanade jag mig själv-

      jag gick in i ett av rummen (där de mer "livliga" hundarna är ) Och lyckades få det flesta* att lägga sig ner.

      Och lugna sig något ;) Faktiskt Stolt."Jobbar" imorgon med-sen är det helg ;)

 

      Dagens härligaste, Pw på em i skogen. Så härligt och upplyftande. Frisk luft, skog & endorfiner.

      Behöver jag säga mer ;) *ler* Vart visst 5 km :)

 

     Vad har Du gjort idag? :)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards