Alla inlägg den 26 januari 2018

Av Annie - 26 januari 2018 15:36


    Denna fredag har bara rullat på sen imorse. Klev upp hyfsat tidigt trots ledig dag (7.15 ;)

     Då gick sambon upp, så då gjorde jag samma sak. Jag gillar att komma upp i hyfsad tid. Iaf oftast ;)

 

     Och idag stod träning på schemat, så då är det inte svårt att motivera mig. Jag har nog tillräckligt 

     med motivarion för träningen så det räcker och blir över ;)

     Och dagens pass var längre och intensivare. Kändes toppen efteråt.

     Jag kan ibland tänka att våra kroppar är rätt magiska ändå. Trots allt min kropp varit utsatt för,

     plus all kronisk värk jag har-så kan jag träna i den mån jag gör. Det känns fantastiskt!

 

     Resten av denna fredag blir det lite fix hemma och städ.

     Vi får gäster imorgon-då min sambo fyller år idag :) Men såklart blir det lite god middag och soffmys med.

     Plus att han ska få sin present ;)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards