Alla inlägg den 28 januari 2018

Av Annie - 28 januari 2018 19:30


   Veckans vardagssysssla. Min arbetsträning. Det känns kul att göra nåt några timmar, några ggr

    i veckan. Det ger så mycket att ha arbetskamrater, komma in i en grupp och få göra nånting.

    Uträtta nånting. Jag är på ett hunddagis i stan och jag trivs :)

    

    Veckans jobbiga. Komplikationer efter op-med komplikationer. Ny röntgen är tagen 

    och massa blodprover med blodstatus är tagna. Jobbigt men tyvärr tar cancer inte hänsyn till sånt-

    det bara kommer ändå.

 

    Veckans nöje. Gäster, trevliga människor, middag och tårta. Födelsedagskalas för min sambo,

    som fyllde år i fredags :) Riktigt trevligt och mysigt.

    

    Veckans höjdpunkt. Känslan av att känna sig mer självsäker och ta för sig mer.

    Att jag känner mig lite säkrare på "jobbet." Och livet i övrigt.

 

    Veckans styrkeprov. Säger bara träningen. Min styrketräning ger mig så mycket.

    Dem mentala fördelarna efter ett styrkepass är bara så magiska och underbara.

    Plus att jag kunnat lägga på mer vikter på vissa av mina övningar. Känns så bra!

   

      Veckans funderingar. Har en del funderingar angående framtiden men mest i positiv anda.

      Funderingar gällande vad jag Vill göra och vad jag Brinner för.

      Livet blir-det man gör det till. Man kan åstadkomme mer än man Tror ;)

 

      Veckans inspiration. Har tagit 1 promenad eller pw varje dag denna vecka,

      Och det känns ju så bra under tiden man gör det och Efteråt. Så fått mycket frisk luft och motion.

      Bara på kul så räknade jag ihop alla dagarna med promenader och jag har visst gått 28 km,

      eller 2,8 mil denna vecka. Verkligen nöjd ;)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards