Alla inlägg den 30 januari 2018

Av Annie - 30 januari 2018 20:15



   Jag jobbade igår och vid ett tillfälle var jag in och kollade lite allmänt i mobilen.

    Bla så var jag in på bloggplatsens app och kollade mina kommentarer och när jag såg Evas 

    (www.evaahle.se) kommentar, så sken jag upp-den var så himla fina & jag blev glad ända in i själen :)

 

 

      Alltså ni är så underbara, fina bloggare och läsare!


   Bloggandet ger så mycket. Allt från att skriva, dela med sig, få ut sitt budskap men också lära känna 

    nya människor. Och att få peppande kommentarer ger så mycket. Så tack Eva :)

    Och ni som inte vart nämda, jag uppskattar er också. Bara så ni vet. Jag uppskattar alla fina kommentarer :) 

 

    Annars har denna tisdag inneburit ledig dag för mig. Och har innehållit allt från rätt så lång frukost,

    bloggfix, lång powerwalk på fm-följt av lunch, tvätt och skapande. En mys dag kan man säga.

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards