Alla inlägg den 31 januari 2018

Av Annie - 31 januari 2018 20:30

   

        Hur började din morgon?


      Min morgon började med att väckarklockan ringde. Följt av grötfrukost, ägg och kaffe.

        Den här tjejen hoppar aldrig över frukosten och oftast blir det gröt och kaffe ;)

    

         Vad hände sen?


      Sen tog jag bilen till arbetsträningen. En bilfärd på ca 20 min beroende på trafik mm ;)


       Det absolut bästa med denna dagen?


      Mitt träningspass på em. Och idag vart det både pw ute i snön och sen styrketräning efter det.

        Idag stod mage, armar och axlar på schemat ;)


        Det sämsta med dagen?


      Har inte varit så mycket dåligt idag, men det sämsta var nog min svårighet att gå upp imorse ;)

        Ja jag är seg på morgonen ;) Så det vart att snozza nån gång ... ;)

        Ja såklart min kropp värkte ju och var stel imorse, men det gör den nästan varje morgon. Så inget nytt.

 

        Dagens tanke?


      "Tänk framåt. Inte bakåt"

        

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards